keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Valokuvaongelmia

Mulla on käytössäni vanha Samsungin kannettava, joka on uskollisesti palvellut minua läpi naapurin tulipalon, savuvaurioiden, pakkasen ja kissojen narskutuksen. Ikäväkseni mun on kuitenkin todettava, että tämä Samsung on kuitenkin ilmeisesti saanut siipeensä jokaisesta edellä mainitusta iskusta, eikä alkujaankaan ole ollut näytöltään mikään kuvanmuokkauksen kansikuvapoika. Kannettavani on ilmeisesti jo jonkin aikaa muutellut näytön kalibrointia itsekseen ja nyt muokattuja kuvia katsoessani oikein kalibroidun näytön läpi voin todeta, ettei kalibrointi ei selvästikään ole osunut oikeaan. Pahoittelen siis tummista, ylivalottuneista tai hyvän laadun vastaisista kuvista. Tämä kuvien säädösten jojottelu tulee luultavasti jatkumaan niin kauan kunnes rikastun ja pystyn hankkimaan kunnolla toimivan koneen hyvällä näytöllä. Tässä saattaa kestää jonkin aikaa. (:D)

Mut hei, pääasia on että kissat kuitenkin erottaa kuvista!
......

4 kommenttia:

  1. Minusta kuvat ovat olleet hyvälaatuisia! :) Tosin, tärkeintähän se tosiaan on, että kisu näkyy. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä jos on ollu! :D hitto et näytöt on raivostuttavia kyl välil

      Poista
  2. Ei noi kuvat kyllä mitenkään huonoilta näytä, että joko ne on kunnossa tai sitte mun näyttö on ihan syvältä. :) -P:n ihminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä jos ne ei oo ihan peffasta! Mä en osaa kyllä enää sanoo mitään varmaks, tarttis vaan surkeesti yrittää hankkia se uus kone... :/

      Poista