sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Ihana valo

Ihanaa kun kevät on koittanut! En voi kun todeta, että kyllä se luonnonvalo on valokuvauksessa se paras valo.





Kiki söi eilen aamulla sellaisen pehmeän "suojamuovin" palasen, mihin esimerkiksi tiskirätit pakataan. Muovi ei oo ainakaan vielä tullut kakan mukana pois, toivottavasti se hivuttautuu Kiki elimistöstä ulos. Vähän pelottaa että pala tukkii suolen. Argh. Tyttö oli niin nopsa, että hetken kuului rapinaa ja kun yritin hyökätä nieluun repimään muovia pois, niin pala oli jo nielaistu. 





Uhhuh, meitsi yrittää vääntää täällä kandidaatin tutkielmaa kasaan. Mun kandin työotsikko on  tällä hetkellä "Kissat Suomen kaupungeissa" - jos jollakin lukijoista on jotakin mielipiteitä tai näkökantoja asiaan, saa kommentoida! Tutkimuksessa on tällä hetkellä kaksi päänäkökulmaa: kissojen näkökulma (miten rakennettu ympäristö ja kaupunki-ihmiset vaikuttavat kissoihin) ja ihmisten näkökulma (miten kissojen sijoittuminen kaupunkeihin vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin ja toimintaan). Vaikka mulla on itelläni jo kokemusta tästä aiheesta muutenkin, jotenkin kirjottaminen nyt vaan tökkii. Ehkä tää tästä, katsotaan miten mun käy!





Ninni on kyllä ihme Nuuskamuikkunen, aina kun mulla on kamera kädessä niin Ninni lähtee vaeltelemaan jonnekin etelään, eikä sitä löydä mistään. Hmph. Siksi Ninnistä ei ole nyt yhtään luonnonvalossa napattua kuvaa.

8 kommenttia:

  1. Aliisalla on kyllä kauniit vihreät silmät! <3 Tsemppiä kandiin! Mä koitan väkertää omalla tontillani gradua lasten isäkäsityksistä. Akateeminen kirjoittaminen ei ole se maailman kivoin juttu etenkään kun ulkona paistaa aurinko. -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, tunnen tuskasi. Mä onneks oon niin vampyyri, että alan muutenkin tekee kirjotustyötä aina pimeen tullen, ni voin riehua päivän auringossa. Mun asuntoon paistaa aurinko suoraan päivällä niin ei tietokoneen näytöstä nää mittää ja kirjottaminen on ärsyttävää. :( :D

      Poista
  2. Onpas Kiki kasvanut, nätti tyttö :) Kuulostaa myös hyvin kiinnostavalta tuo kandin aihe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Kiki on iso tyttö jo! Kiki ohittaa Aliisan ihan justiinsa. :D katotaan miten iso Kikistä tulee

      Poista
  3. Kauniit silmät Kikillä! ♥ Luonnonvalo on mahtava kuvausapu, totta. :) Jos syöty palanen ei ollut iso, niin pitäisi tulla kakan mukana. Tsemppiä kandin kirjoittamiseen, hyvä aihe! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiki kiittää! Joo toivottavasti tulee ulos, en oo vieläkään pongannut sitä kakan seasta. :( kakka sentää! Kiitos tsemistä, kyä tää tästä lähtee! :D

      Poista